Yurtta Sevgi Dünya'da Sevgi...

14 Ocak 2021 Perşembe

Unutulmaz Film Replikleri 20 - Sinema Replikleri - Felsefi Sözler

Dünya bize kalmadı, çocuklarımızdan ödünç aldık... ( Tavşan Peter )

İnsanlara böyle yardım etmeyi seviyorum, bu paha biçilemez... ( Tavşan Peter )

Her durum kendine özgüdür, bunu aklında tut Leon... ( Leon: Sevginin Gücü )

Şimdi uygulama yapalım, öğrenmenin en iyi yolu bu... ( Leon: Sevginin Gücü )

İntikam iyi bir şey değildir, inan bana... ( Leon: Sevginin Gücü )

Demek istediğim olduğun gibide sevilebilirsin... ( Aç Gözlüler )

Balıklar birbirine benzer, insan insana benzer ama aşk yalnızca sana benzer... ( Aşk Sana Benzer )

Bedeli ne olursa olsun insan istemediği birine karşı gelmeli... ( Aşk Sana Benzer )

Çare bulunmaz değil ki, görünmezdir bazen... ( Aşk Sana Benzer )

Konuşalım, karşı karşıya gelmeyelim... ( Tepenin Gözleri 2 )

Alışamam buna, ben özgürüm anla... ( Özgür Ruh )

Bu şehir bana ne öğretti biliyor musun? Hiç kimse hiç kimseyi tanıyamaz... ( Otel 3 )

Olduğunu sandığından çok daha güçlüsün... ( 47 Metre Derinde )

Herhalde sonunda şeytanla yüzleşmek gerekiyor... ( Doom )