Sevgi Yasakları: Rahatsızlık Nedir?, Rahatsız Edici Olmak Ne Demektir?, Rahatsız Etmenin Zararları, Rahatsız Ediciliğin Felsefi Tanımı
Rahatsızlık, bir varlığın yada oluşumun kendi normal olması gereken ve bu oluş hali ile kesinlikle mutsuzluğun söz konusu olmadığı, düzensizliğin söz konusu olmadığı, karışıklığın söz konusu olmadığı, anlamsızlıkların söz konusu olmadığı durumların söz konusu olması ile bu duruma rahat olmak dersek, rahatsızlık bu mutsuzluk, bu düzensizlik, bu karışıklık, bu anlamsızlıklardır ve buna etken sebepler söz konusudur. İlgili alanların zamanlarının istediği şekilde, düzenli ve yapısal ve özellikler açısından sorunsuz şekilde geçmesi ve halinden memnun olması rahat olduğu anlamını ortaya çıkarır ve işte bunlarda bir eksiklik olması rahatsızlığı şeklinde tanımlanır.
Ve sonuç olarak rahatsız edici bazı nedenler ortaya çıkar ve ilgili alana bu olumsuz eylemleri yaşatmaya başlar ve ilgili alan kendi yapısal durumuna ters şeyler yaşandığı için rahatsız olmaya başlar ve rahatsızlık bu halleri ile kesinlikle yasaktır. Bu doğrultuda bir varlığın zamanının kendisini mutlu edecek şekilde geçirmesi rahatlık, mutsuzluk sağlayacak şekilde geçirmesine de rahatsızlık dersek, kimse kimsenin zamanını mutsuz edecek şekilde bir hareket içinde bulunmamalıdır ve yasak olan böyle davranmak halidir. Hiç bir alan ve varlık rahatsız edilmemelidir.Rahatsızlığı zamanın kötü ve hiç memnun olmadığımız şekilde geçmesi haliyle daha iyi tanımlayabiliriz. Bu rahatsızlık konusu içerisine bir çok şey girebilir ve herkes için bu kavram farklılıklar göstermektedir. Kimine göre rahatsız edici gelen şey kimilerine göre gelmeyebilir ve bu ayrımı bilerek rahatsız edici olmamaya özen göstermeliyiz. Bu rahatsızlık konusu çok genel bir tabirdir ve yasakların arasında görmek size ilk başta garip bile gelmiş olabilir ancak bunun asıl sebebi, obsedörlerin bu konuyu bu tanımlandığı şekilde oldukça fazla kullanmalarıdır. Tesirler, rahatsız et şeklindeki bilgilerle yapılanmışlardır ve obsedörlerin obsede etmekle uğraştıkları varlıklarda en çok uyguladıkları yöntem O'nu rahatsız etmektir. Yanılgı alanının başlatılması ile varlıksal alana giren tesir, bir çok varlıksal bilgilere ulaşabiliyor ve bilgilerini edinen tesir, rahatsız edici şekilde neyi görüyorsa varlıkta bu etkileri yaşatmaya başlar.
Herkese göre farklı konular rahatsız edicidir ve çok genel olan bu kavramın kişiler ve alanlar için bir bütün şeklinde algılanarak rahatsız edici olmamak konusunda özen göstermeliyiz.
Bildiğimiz bütün rahatsızlık verici olabilecek şekildeki davranışlarımızı yada sebep olduğumuz şeyleri, ve bunların gerekliliği ve nedenlerini de düşündükten sonra, onun rahatsız olması mı? yoksa benim yapmam gerekenler mi şeklinde bir muhasebe sonunda onun rahatsız olmasının kendi kabahati olduğu ortaya çıkıyor ise, senin özellikli rahatsız edici olmakla ilgili olarak bir çaban yoksa ve yapmanız gerekenlerin sizin elinizde olmadan rahatsız edicilikleri varsa ve sizin için doğrular olan kavramlar başkaları için rahatsız edici yanlışlar gibiyse, ve bu gibi durumlara maruz kaldığınız rahatsızlıkları yaşıyor ve yaşatıyor iseniz, bizim burada bahsetmek istediğimiz rahatsızlık bunlar şeklinde olagelenler değillerdir.Şimdi bir sanatçı diyelim ki birini rahatsız eden bir sanat yaptı, yada ben, bir şey yazdım, ben O rahatsız oluyor diye bunu yazmamalı mıyım, işte hayır, bu gibi rahatsızlıklar bu bahsedilen yasağın konusundan farklıdır. Yasakta bahsedilen, seni özellikle rahatsız etmek için bir çalışma içine giriyorsam, senin rahatsız olmanı istiyorsam, rahatsızlık ile ilgili olarak bilinçli ve farkında ve başka sebeplerim olmadan hareketlerde, davranışlarda bulunuyorsam işte bunlardır kast edilen ve yasaklanan...
Bu durum obsedörlerin ve tesirlerinin en çok kullandığı yöntemdir ve rahatlık, varlığın kendince sorunsuz ve varlıksal özelliklerini en ideal şekilde kullanabildiği ve akabinde zamanının keyifli bir şekilde geçtiği anları kast eden bir kavramdır ve bizler her zaman böyle olmalıydık ama gelin görün ki rahatsız edicilik yaşam alanı sisteminin yapısı olarak doğaya, mevsimler gibi kavramlara, hastalıklar vs. şeklinde bir çok alana doğal bir durummuş gibi yayılmış durumda ve rahatlık anlarını yaşadığımız süreler bu gibi bir çok nedenden dolayı kısıtlı olmaktadır.
Ancak işte bu bilgileri edindikten sonra nelerin neden yapıldığını, dünya yaşam alanı sisteminin asıl amacı, içerisindeki olayların asıl maksadı, nelerin ne kadar gerçek oldukları gibi bilgileri edindikten sonra rahatsız edici konular üzerinden yapabildiğiniz kadar savunma mekanizmalarınızı oluşturabilirsiniz ve daha az rahatsız edici bir şekilde geçer yaşantınız...
Bizler geçirdiğimiz bütün zamanlarımızı elimizden geldiğince duruma ve ana göre en rahat şekilde geçirmekle ilgili olmalıyız ve ne kendimizi, nede başkalarını bilerek rahatsız etmek olumsuz eylemlerinden uzak durmalıyız. Zaten yeterince rahatsızlıkların bulunduğu bu dünya yaşam alanında birde bunu kasıtlı olarak yapmak, derde dert katmak anlamına gelir ve yine bu olumsuz eylemi yaşatan alanı daha çok etkileyen özellikleri ile olumsuzluk önce O'nda yaşatılır. Aslında düzensizlik O'nun kendi içindedir ve bu yüzden rahatsızlık meydana getirmek istemektedir, obsedör oluşumlar kaynaklı yaşam alanı sistemini etkileyecek şekilde düzensizlikler tesirlerin ve obsedör oluşumların kendi içindedir ve etkiyi ortaya çıkaranda onlardır...Ve ilgili alanlarda düzensizliklerin meydana gelmesi ile yaşanan olumsuzluk ve daha bir çok olumsuz nedenlerinden dolayı ve bu şekilde hazırlanmış tüm obsedör tesir ve bilgilere karşı olan anlamları ve yok edicilik özellikleri ile rahatsızlıklar, rahatsız edici olmak, bununla ilgili özel olarak çabada bulunmak, planlar yapmak, sebep olmak gibi rahatsızlığa kasıtlı ve isteyerek ve bilerek meydan veren bütün durumlar, kavramlar, hareketler, olaylar, bilgiler ve oluşumlar yasaktır, kesinlikle yaşatılamaz ve bu konuyu bilgi mekanizması niyetten anladığı gibi anlamıyla da gereken algıyı sağlayarak yasağın yaşatılmasını sağlar. Rahatsızlıklar, rahatsız edici olmalar oldukça yanlıştır, gereksizdir, düzensizlikltir ve sevginin yapısına ters olarak yasaklanmıştır.