Yurtta Sevgi Dünya'da Sevgi...

28 Mart 2021 Pazar

Unutulmaz Film Replikleri 25 - Sinema Replikleri - Felsefi Sözler

Elbette hayallerime inanmalıydım, kimse bana hayallerimi vermeyecekti, bu hayale kendi kendime ulaşmalıydım, gerçekleştirmeliydim, sıkıca tutup onu... ( Coco )

Müziğin gücünü asla hafife almayın... ( Coco )

Ama aileler böyle yapmalı, destek olmalı... ( Coco )

İntikam seni mahveder, tehlikeye sürükler... ( Ejder Yürek: İntikam )

Ceza, arzulanacak bir şey değildir... ( Ejder Yürek: İntikam )

Hepsi benim suçum, intikam kalbimi kararttı... ( Ejder Yürek: İntikam )

Kalplerimizi paylaşmak daha iyi bir yolu aydınlatır... ( Ejder Yürek: İntikam ) 

Paniklemeden önce analitik düşünmek ve durumları değerlendirmeyi öğrettiler... ( Arctic Apocalypse )

Bir umudumuz var... ( Arctic Apocalypse )

Size kaderiniz budur yapacak başka bir şey yok diyenlere inanmayın, unutmayın kaderinizi alt edecek olan sizleriniz... ( Gönül Yarası )

Okumak, cehaletten kurtulmak Dünya'yı anlamaktır, size biçilen yaşamı değiştirebilmektir... ( Gönül Yarası )

Önemli olan merhamettir, şefkattir, erkekteki yiğitlik budur... ( Gönül Yarası )

Sevgi her şeyden daha güçlüdür Valerian... ( Valerian: Bin Gezegen İmparatorluğu )