Yurtta Sevgi Dünya'da Sevgi...

17 Şubat 2021 Çarşamba

Unutulmaz Film Replikleri 22 - Sinema Replikleri - Felsefi Sözler

Ben korkmuyorum ama aptalda değilim... ( Robot Hükümdarlığı )

Demek istediğim herkes ölür evlat, bazıları şimdi bazıları sonra... ( Prenses Mononoke )

Mutlu kadınlar mutlu bir şehir demektir... ( Prenses Mononoke )

Hala yaşıyoruz ve bir şekilde halledeceğiz... ( Prenses Mononoke )

Fotoğraf çekmek benim için hayati önem taşıyan şeylerin kaybolup gitmesini önlemenin bir yolu... ( The Dig )

Artık savaşmayı bırakmalıyız... ( Dünyadan Haberler )

Dikkatli ol kötü kraliçe, O'nun masumiyeti ve saflığı sizi yok etmeye yetebilir... ( Pamuk Prenses ve Avcı )

Bu topraklardaki iyilik ve adalet adına... ( Pamuk Prenses ve Avcı )

Bu hayatta iki türlü kötülük olduğuna inanıyorum, ikinci kötülük insanın içinde olandır... ( Bizi Kötüden Koru )

Yaptığın şey adalet değildi, intikamdı, ve intikamcılar yok olmaya mahkumdur... ( Bizi Kötüden Koru )

Yıldızlara baktığımız için mi insanız yoksa sadece insan olduğumuz için mi onlara bakıyoruz? Ama en önemlisi yıldızlarda bize bakıyor muydu? ( Yıldız Tozu )

Sana özendiğin insanların hiçte muhteşem hayatları olmadığını söyleyebilirim... ( Yıldız Tozu )

Bunu anlayamıyorum, sadece kendin olmak seni mutlu etmez mi? Neden aslında olmak istediğin şeyi istemeyen insanların seni kabul etmesi için çabalıyorsun? Neden insan bunu kendine yapar ki? ( Yıldız Tozu )

Şöhretleri kurmak bir ömür boyu sürer ama bir kaç saniyede de yok olurlar... ( Yıldız Tozu )

Dünyanızı izlememin tek sebebi buydu, aşk... Ve tüm o savaşlar, yalanlar, acı ve nefret sırtımı dönüp bir daha hiç bakmamama sebep oluyordu... ( Yıldız Tozu )

Bence sevgi karşılıksız olmalı... ( Yıldız Tozu )

Seni seviyorum Tristan, eğer istersen senin de beni sevmenden başka hiçbir şey istemem, ne bir hediye, ne bir bağlılık şartı, benim kalbimin karşılığında sadece senin kalbin...( Yıldız Tozu )

Hiç bir yıldız kırık bir kalp ile parlayamaz... ( Yıldız Tozu )

İşler zora gittiğinde pes etmem ben... ( Son Sığınak )

Elbette öleceğim, ha bugün, ha yarın, ha on yıl sonra... ( Son Sığınak )