Yurtta Sevgi Dünya'da Sevgi...

26 Kasım 2019 Salı

Unutulmaz Film Replikleri 3 - Sinema Replikleri - Felsefi Sözler

Hepimiz kendi hikayemizi yazmakta özgürüz, kalplerimizi dinlemeli kendi içimizde sevgiyi bulmalıyız... ( Cesur )

Sihir etrafımızdaki her yerde, bakın, yakından bakın... ( Kış Masalı )

Doğan her bebek içinde bir mucize taşır, benzersiz bir amaç. Ve o mucize bir kişi ama sadece bir kişi içindir... ( Kış Masalı )

Hiç bir hayat diğerinden daha önemli değildir. Ve amaçsız hiç bir şey olamaz... Hiç bir şey... ( Kış Masalı )

Ya hepimiz bir gün anlayacağımız büyük bir resmin parçalarıysak? ( Kış Masalı )

Darbe aldım, düştüm, ayağa kalktım, bu şekilde kazandım... ( Sıfırın Altında )

Karanlıktaysanız onun içinden geçin, imkansızı başarmak için görünmezi görmelisiniz... Kendinizden sorumlu olduğunuzu unutmayın.  Başarısız olsanız da devam edin, şafak zamanı ışığı görünce her şey daha mantıklı gelecek...( Sıfırın Altında )

Eğer anlam arıyorsam evren başlamak için harika bir yer... ( Macellan )

Senin gibi iyimser birinin gözü asla yılmaz... ( Bir Nefes Ötede )

Ön yargılarım yok, aklım sonsuza dek özgür, ateş ve buz ile yandım ve sonra da eridim... ( Alterscape )


Çoğumuz bu dünyaya kontrol edemeyeceğimiz dezavantajlarla geldik. Zorlukları kabul ettik çünkü onlar hayatın bir parçası... ( Advantageous )

Evrenin her hangi bir yerinde var olabilecek yaşamın olasılığı ile bunu kanıtlamak için gereken hiç bir verinin olmaması büyük
bir çelişkidir. ( Clara )

İnsanlık için ''Evrende Yalnız mıyız?'' sorusuna cevap aramaktan daha önemli başka ne olabilir? ( Clara )