Yurtta Sevgi Dünya'da Sevgi...

2 Aralık 2020 Çarşamba

Unutulmaz Film Replikleri 16 - Sinema Replikleri - Felsefi Sözler

Her şey gibi kurabiyelerde sevgi ister... ( Matrix 3 )

Bir şeyden korkuyorsan karşısına dikilip yüzleşmelisin onunla... ( Jumanji )

Ben senin abinim, abiliğin anlamı budur, sana bir şey olmasına asla izin vermem... ( Zathura )

Körlerin ülkesinde tek gözlü adam kral olurmuş... ( Azınlık Raporu )

Bazen ışığı görmek için karanlığa dalmayı göze almalısın... ( Azınlık Raporu )

En iyi aşk ruhu uyandıran ve bizi zenginleştiren aşktır. Kalplerimizde ateş yakar ve aklımızı huzura kavuşturur... ( Not Defteri )

Herkesin ne istediğini bırak, O'nun ne istediğini, benim ne istediğimi, sen ne istiyorsun? ( Not Defteri )

Senden bir şey istedim mi? Senden hiç bir şey istemedim. Senden tek istediğim bana dürüst olmandı... ( Saplantı )

Sara'dan öğrendiğim bir şey varsa eğer oda asla pes etmemektir... ( Korku Hikayeleri )

İyi adam doğru olanı yapar, doğruyu yapmak zor olsa bile... ( Kin )

Sabırlı ol canım, sabırlı olmazsan bilgiye ulaşamazsın... ( Sakın Dinleme )

Anlamıyor olabiliriz ama bu gerçek olmadığı anlamına gelmez... ( Sakın Dinleme )

Umarım bir gün her şeyden kaçmanın çözüm olmadığını anlayacaksın... ( Sakın Dinleme )

Oğlun senden yardım isterken O'nun için bir şey yapamadan nasıl yaşanır? ( Sakın Dinleme )